Dažniausiai kylantys klausimai
Apmokėjimas ir gražinimas
Populiariausias metodas – saugus apmokėjimas naudojantis elektronine bankininkyste arba banko kortele. Taip pat atsiskaityti galima ir naudojantis atidėto apmokėjimo funkcija, kuomet užsakymas apmokamas praėjus 30 dienų po prekių gavimo.
Kiekvienam neišpakuotam, nenaudotam ar dėl broko neveikiančiam mūsų įrenginiui galioja 30 dienų grąžinimo garantija.
Kiekvienam mūsų produktui taikomas 24 mėnesių garantinis aptarnavimas, kurį suteikia autorizuotas Thermacell atstovas – Stokker.
Atsiųskite neveikiantį įrenginį mums, o mes padengsime visas su siuntimu susijusias išlaidas.
Jei jūsų įrenginys neveikia arba nežinote kaip jį naudoti, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo konsultantais. Jie jums padės visais aktualiais klausimais.
Siuntimas ir pristatymas
Jei užsakymą bei mokėjimą atlikote darbo dienomis iki 14 val., jūsų prekes išsiųsime tą pačią dieną. Kitu atveju prekės bus išsiųstos artimiausią darbo dieną.
Jei jūsų užsakymo suma viršija 50€, siuntimas NEMOKAMAS.
Jei suma mažesnė, tuomet visus galimus pristatymo variantus rasite apmokėjimo puslapyje.
Mūsų partneriai Omniva, LP express.
Gavus apmokėjimą, el. paštu atsiųsime patvirtinimą apie užsakymo paruošimą. Perdavus jūsų siuntą kurjerių tarnybai, atsiusime siuntos sekimo nuorodą.